Dags för läger igen

Idag bär det av till Idre för läger med landslaget. Det ska bli kul,jag ser fram emot det. Hårdkörning med barmarksträning är alltid trevligt.
 
Annars har det rullat på helt ok med träning och jobb de senaste veckorna. Ganska skönt att jag varit hemma i Falun hela tiden. Fått två helger på raken hemma, skönt. Det har blivit ganska mycket träning även om löpningen inte riktigt funkat så bra då sviterna av HKT's tuffa 43 km fortfarande sitter i. Men rullskidor går fint och två långpass på MTB'n har jag klarat av.
 
I veckan har jag dock tagit det ganska lugnt då det blir hårdkörning nsta vecka. Vi börjar hårt med race på rullskidsbanan i morgon. Jag ska försöka uppdatera lite från lägret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback