Trea på världscupen

 
Idag fick jag äntligen kliva upp på prispallen i ett individuellt världscuplopp. På långdistans dessutom. Masstart. 
 
Det var inte min bästa dag rent fysiskt men jag orienterade väldigt bra under de två första, gafflade, varven. Detta innebar att jag gick ut som trea på det sista ogafflade varvet. 
 
Det var god marginal både framåt och bakåt. Min taktik blev därför att köra extra säker orientering. Tyvärr räknade jag fel på en korsning ut från den fjärde sista kontrollen och blev nästan upphunnen av de som jagade. 
 
Lyckligtvis kunde jag hålla undan och knipa tredjeplatsen. Otroligt skönt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Zerbembasqwibo

Grattis, bra jobbat!

2015-12-01 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback