Berg till berg och surströmming

Jag har haft de fortsatt fint här i Sundsvall. Igår var jag med och sprang Berg till berg här i Sundsvall. Start på Norra och mål på Södra. Banan var hemlig fram till tävlingsdagen vilket är ett kul grepp. Banan blev tuff med mycket stigning. Min löpform är inget vidare men jag kämpade så gott jag kunde och disponerade loppet helt ok. Däremot blev jag lite väl trött sista 1,5 km efter en riktigt tuff och lång stigning. Blev fyra med häng på tredjeplatsen.
 
På kvällen blev det surströmming hemma hos Anna och Stefan, som Stefans föräldrar stod för. Väldigt trevligt även om surströmming inte är min favoriträtt. Fanns massor med annat att äta så det gick knappast någon nöd på någon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback