Träningsdag i Dala-Järna

Idag hade DSA träningsdag i Dala-Järna. 15 km F på förmiddagen och fri hopp och lek på eftermiddagen.
 
Rejset gick inget vidare alls för mig. Trött i låren redan i första backen och ingen bra känsla. Men jag gnetade på och kom imål tillslut. Ett bra pass, men en dålig dag. Å andra sidan vill jag inte ha min bästa dag den 5:e september heller. Det är dock lite surt att det går dåligt nu när det kännts bra tidigare i sommar/höst. Jag tror förklaringen ligger i att jag helt enkelt är sliten. För det blir man när man tränar mycket. Som sig bör på hösten.
 
Eftermiddagens pass bestod av klassiskt på rullskidsbanan. Sju varv. Det är en fantastiskt fin bana. Riktigt mysig. Sen åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback