Hemmaplansträning

Härlig höstträning på hemmaplan de senaste dagarna. Lite synd att kalla det höst när det är så varmt. Skitsamma, det är en trevlig årstid i alla fall.
 
I måndags körde vi rullskidstest med DSA. 9 km, varav 5,5 km stakning. Jag förbättrade mig med 23 sekunder. Jag hade samma tid på stakningsdelen, men körde alltså 23 sekunder snabbare på skejtdelen (8 min). Vilket var bra!
 
Annars blir det ganska lugnt då det är orienterings-SM i helgen, långdistans. På DM-helgerna tycker jag att det känns som det finns något bra i kroppen. Jag hoppas kunna få användning av det i helgen.
 
Idag körde vi RullO i Borlänge. Vid 14-tiden, vilket visade sig vara dumt. Jättemycket folk ute. Inte bra. Men en bra träning var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback