Sista dagen

Herrlaget samlade efter sista intervallpasset
 
Idag på den sista lägerdagen brände vi av ett intervallpass på rullskidsbanan. 6x6min följt av 2x5min, där varannat drag var skejt och varannan stakning. Det kändes i slitna kroppar vill jag lova. I eftermiddag löper vi lite distans-ol sedan packar vi väskan kvällen före vi åker hem. Jag räknar med att vara hemma lagom till min tvättstugetid 19.00 på måndag.
 
Under gårdagens ol-pass blev det effektfull fotografering då skogsbruksgrabbarna eldade på ett hygge vilket gav en effektfull rökridå. Med gopro'n får man chansa för att få en bra bild, jag brände av kanske 20 stycken medan vi löpte förbi röken. En bild blev åtminstone ganska bra, så den bjuder jag på. Det hade varit kul att haft med sig storkameran och arrangerat lite snyggare foton. De andra grabbarna var kanske inte så sugna på det förvisso och detta foto är ju verkligen the real deal samtidigt. Dagens skryt med andra ord.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback