Träning i Sundsvall

Jag åkte upp för södra berget själv och fick skjuts av morfar ner. Fem gånger fort + en uppvärmning.
 
Jag har hunnit med en hel del fina träningspass här i Sundsvall i veckan. Det finns väldigt bra förutsättningar för rullskidor och löpning här. Mycket variation och bra backar. Kuperade rullskidsturer är mysigt.
 
Några extrordinära pass har jag inte gjort men några av höjdpunkterna har varit: Fem mil stakning (Bosvedjan-Granloholm-Bergsåker-Kovland-förlängning mot Holm-Laggaberg-Sundsbruk-Johannedal-Bosvedjan), intervaller i Södra Berget-backen och kuperat skejtlångpass på norra Alnö.
 
I morgon ska jag springa medelpads/ångermanlands DM i Bergeforsen, sedan åker jag till Östersund för landslagsläger på måndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback