Öppen 10

En kall och fin morgon i morse. -8 och sol. Kände mig rätt nöjd över att jag bytt till vinterdäck. For iväg mot daladubbeln för att springa öppen 10. Plockade upp Limpan och Anton i Falun. Fortfarande kallt och fint när vi kom fram. Häftig tävling, mycket folk och jag fick lite fina minnesbilder från mina tidigare daladubblar. En given favoirt som ungdom.
 
Idag stod 11,1km på programmet, blev glad när jag såg definitionen, 13 kontroller vilket tyder på bra långdistanskaraktär. Springa fort men inte pressa var planen. Gick rätt bra tycker jag. På högsta punkten var det ganska mycket snö, tack och lov var det minusgrader så snö höll sig torr. Förs ingenting. Helt perfekt.
 
Blev en sväng i gymmet på eftermiddagen. Vilodag i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback