Bra läger i Jönköping

 
Lägret genomfört. Kanonväder hela veckan. Bra tryck i träningen. Det blev tuffa pass blandat med lugna fina distanspass. Peter guidade oss i krokarna bland fina asfalterade småvägar, på Komosse, längs Bauerleden, vid Hallbystugan. 
 
Det var positivt att köra ett läger med endast herrtruppen tycker jag även om det är kul när tjejerna är med också. Nu passade det bra med att vi var fyra åkare och coach Claes, således kunde vi t.ex alltid åka i en bil till träningarna.
 
Boendet var trevligt nere vid Vätterns strand och vi kunde starta flera pass direkt hemifrån.
 
I onsdags körde vi ett riktigt tufft och bra rull-o-pass vid Sandaskolan/Öxenhaga. 85 meters höjdskillnad per intervall, fem banor à 9-10 min körde vi. Najs.
 
Tack grabbar för ett bra läger!
 
P.S. Jag har blivit ganska bra på småländska! (lärde mig mycket på läktarn under HV-matchen) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback