Orsakajt'n

15km löptävling på midsommarafton. Det gick bra och det var kul. Blev dock utklassad och jag var en bra bit efter segrande Marren, men med tanke på min löpvolym detta år är jag nöjd.
 
Tidigare har jag kört 25km-loppet på Orsakajt'n två gånger, men detta år bedömde jag att jag inte skulle palla ett så pass långt lopp. Det är fler som springer 15km så det blev riktigt kul men många jämnstarka. Jag tycker att jag disponerade loppet bra och landade på en 13:e plats.
 
Resultat
 
Efter loppet for vi upp ett gäng mox-grabbar till Sälen för midsommarfirande. Jag far hem igen i morgon söndag men de andra stannar kvar och jobbar med 3+3 mm. Riktigt trevligt igår och kroppen är härligt sönderslagen sen gårdagens lopp. Idag har jag hunnit med ett fint rullskidspass här uppe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback