2x200 och 3+3

I onsdags blev vi fyra man som ställde upp och trampade upp spåret i min myrbana på Tjärnaberget. Tomp, Påsen, Sjökan och jag. Ett bra pass där vi utgick från Tomp i Skräddarbacken. Efteråt bjöd Tomp på bastu och 2x200g hemgjorda hamburgare av utsökt kvalitet. Vi lyssnade även på 90-talsindierock i bakgrunden och tog en bastu. Mycket trevligt.
 
Nu igår fredag drog 3+3 igång här i Sälen. Jag och Påsen hann med en tretimmarstur på rullisarna på morgonen sedan var det full aktivitet på tävlingen från 13.00–22.15 för min del. Satt mestadels i sekretariatet under själva tävlingen, men var ute och kollade kontroller just innan start före första start så att jag fick lite mer träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback