Mixstafetten - ett gott avslut

Idag körde vi sista rejset för den här turnén. Mixstafett i Passo di Carlo Magno, dvs samma ställe som de alla tävlingarna här i Italien. Sundsvalls OK ställde upp med mig och Elin på startlinjen.
 
Idag var det bra banor. Kul och bra. Sprintstafett som det ska vara. Om vi inte petar i detaljer vill säga. Och det vill vi ju.
 
Damer och Herrar var samgafflade. Eller det fanns 6st banor. Det gällde att ha tur så damen fick de korta och Herren fick de långa. Sundsvalls OK hade inte den turen. Men vi hade kul ändå.
 
Bäst av allt var att jag stämplade rätt! Och dessutom åkte jag ganska bra. Dur.
 
Passade på att tjuvträna lite efteråt. Åkte igenom de tre sprintvarven jag inte hade, plus dammedeln och damsprinten från de tidigare dagarna. Nyttigt. Nu packar jag väskan, hemfärd i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback