Natt-SM

 Det var en väldigt trevlig bana det bjöds på under fredagens natt-sm. Tyvärr var inte min form lika trevlig. Jag klarar inte av att orientera fortare just nu än vad jag gjorde. Bommade bara tre kontroller, visserligen svävade jag iväg lite på någon långsträcka, men de 19min jag var efter var bara klasskillnad. Jag bommade kanske fem minuter. Löpmässigt var det väl inte heller hundra, fick nästan släppa en klunga på slutet på enda vägsträckan, för att sedan gå ikapp när vi kom in i skogen igen. Dieselmotorn tuggar på men löpmusklerna är inte speciellt trimmade med ett snitt på ca ett löppass i veckan sedan O-Ringen. Efter natt-sm kändes dock foten ganska bra, så framiden känns ganska positiv!
 
Imponerande lopp av segrande Albin Ridefelt och jättekul att Tom-Cat visade upp fina takter och knep silvret. Fantastiskt bra gjort. Grattis grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback