Göteborgsläger

Efter Silva League stannade jag och några klubbkompisar kvar i Göteborg för att träna. Jag deltog på två av träningarna på landslagets sprintläger. En knock-out-sprint och ett sprintrace. Bra träningar för att få upp farten. Positivt överraskad över hur lite jag blev ifrånsprungen på knock-out-sprinten. Jag har även hunnit med några fina pass i rejäl göteborgsterräng mellan varven. Och gjort bort mig på spårvagnen. Har häven hunnit med att jobba lite mellan varven.

Just nu befinner jag mig i Simonstorp. Vi har förflyttat oss för att i helgen löpa stigtomtakavlen. Idag körde vi lägermästerskap i Hökensås. Vagnis har lagt ut kalaset på 2drerun. Synd på manfallet, men jag tycker loppet var ett fall framåt för mig, även om jag har en hel del att optimera. På kvällningen passade jag på att göra rullskidspremiär. Bra avlastning efter ca 13h löpning de senaste sex dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback