Sundsvalls OK

Idag blev det alltså officiellt att jag byter skido-klubb till Sundsvalls OK. Det känns bra och inspirerande.

Känns såklart också lite tråkigt att lämna Kvarnsveden eftersom jag gått från halvtaskig ung senior till landslagsåkare och svensk mästare inom min tid i klubben. Jag har haft bra stöd och uppbackning i Kvarnsveden och jättebra sparring och inspiration av klubbkompisar som Bengt och Tomas. Framförallt har jag haft väldigt kul på klubbresor och tävlingar. Kvarnsvedens skidogäng är en riktigt fin skara människor. Så nog är det lite sorgligt att en sådan epok ska gå i graven.

Tillbaka till Sundsvall känns bra och jag får möjligheten att utvecklas vidare som skidorienterare. Moderklubben har funnits i mitt hjärta hela tiden och förhoppningsvis kan jag ge tillbaka något för allt klubben givit mig på vägen i början av min karriär.

Jag får passa på att tacka Kvarnsveden för sex härliga säsonger som resulterat i 9 SM-medaljer varav två Guld; ett i stafett och ett individuellt förra säsongen. Tack!

Nyhet orientering.se
Nyhet st.nu

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker att det har varit kul att du varit med i Kvarnsveden. Lycka Till framöver.

Postat av: Pessi

Välkommen hem Martin!

2011-11-12 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback