Läger i Norge

Jag befinner mig i Norge på träningsläger. Resdag igår med rullskidspass från Sälen, förbi Rörbäcksnäs mot Norska gränsen. Kom fram ganska sent. Tyvärr har det varit snöstorm så vägen upp till Sognefjellet är avstängd. Inga skidor idag med andra ord. Men en full hand blev det. 2h RF+ 1h Löp på fm och 1.53 stak/RF +15min joukso +23min stab/uthållighetsstyrka på em. Full hand med andra ord.

Skönt med lägerliv. Kroppen har känts bättre och bättre för varje pass även om småskavanker börjar dyka upp (blåsor i händerna osv). Min armbåge jag brukar få ont i pga rullskidsåkning känns ok. Eftermiddagens stakpass delade jag upp och körde en halvtimme helkropp på mitten för säkerhets skull. Påsen och jag har även hunnit med några yatzy-partier, dock utan rekordresultat.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Glädjer mig att ni tränar yatzy-musklerna! Kom i håg att stretcha dem oxå.

2011-05-27 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback