O-Ringen etapp 1

Oj, mina ben var inte så pigga som jag ville. Kunde ändå springa bra och fort under delar av banan. Gjorde lite småslarvbommar på 4, 5 och 7. Sen sprang jag inte optimalt till kontroll 2. Men det stora misstaget var långsträckan där jag körde rakt på istället för att ta högervägvalet. Jag var inte tillräkligt stark för rakt-på idag. Tappade 3,30 på bästa tid. Tror jag kunde ha kapat minst 2min på högervägvalet. Speciellt eftersom det idag gick bäst att springa på de lättlöpta partierna (vilket högervägvalet på långsträckan innehöll). Tjusningen men orientering är att man ska ta rätt beslut vid rätt tillfälle, så vad tjänar jag på att gräma mig över denna dåliga sträcka nu? Skärpning till nästa etapp.

OlDavve och OlHasse väntar på sista hotets målgång: Rollen

Malungs OK tog en dubbelseger genom David och Erik. Gött. Jag blev 34, drygt 10 min efter. Normal, så att säga. Inte nöjd, inte besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback