Avslutade året...

Med en av de bästa skido-träningarna någonsin. Knockout-sprint som bestod av prolog plus tre heat, ca 10-15min långa. Prologen gick bra förutom en vurpa. I finalerna sedan gick det till på följande sätt. Fyra bästa från prologen i A-heatet, den som kommer sist blir nerflyttad till de B-heatet i nästa finalomgång och segraren i ett lägre heat flyttas upp.

Jag tabbade mig rejält under kvartsfinalen, där jag var i A-heatet men kom fyra och blev nedflyttad. I semin gick det bra men jag blev slagen med några meter av JG som fick kliva upp till A-final. Jag hamnade alltså i B-final, men det var tufft motstånd. Jag lyckades vinna med några meter före Ove tack vare att jag chansade och gick om på ett annat vägval till målet =) Kanonbra träning och en riktig teknisk prövning.

Läs och se kartor på
ski-o.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback