Tillbaka i vardag i Borlänge

Har haft två fina och sköna veckor utan jobb. Det har varit ruggit skönt. Härligt höstväder och bra träning. Känner en bra harmoni i hela kroppen. Idag började jag jobba igen, kändes ganska bra. Många kollegor är på partnerkonferens i Tyskland så idag var det ganska lugnt. I morgon däremot, kommer det bli en hel del grejer att ta itu med.

Jag har även börjat kolla och planera in höstens träningsläger. Upplägget denna höst blir väldigt annorlunda mot förra hösten då jag jobbade 100%, då var jag endast på ett läger. Sälenläger med DSA, bruks-läger med DSA och Landslagsläger i Vemdalen är stommen i höst. Ska även klämma in en sväng till Torsby, troligen 13-15 oktober om jag får med mig något tränings-/resesällskap. Jobbar även på att få in en sväng till Sveg och hälsa på Grillen. Kanske en sväng till svenska mästaren i Skinnskatteberg med? Det blir inget 25manna, så jag ska göra premiär på Hackmora bergslopp istället tänkte jag.

Mina nya stil verkar vara att ha en välfylld kalender. Framförhållning. Höstluften fyller mina lungor och jag känner mig väldigt inspirerad för de utmaningar jag har ställt mig inför. Endast ett fåtal viktiga OL-lopp har jag kvar, där Smålandskavlen blir en härlig säsongsavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback