Slut på lägret


Hårda killar, Hasse-Jögge, Påsen, Blyg-Joel oh Ego.

Sista dagen på lägret körde vi ett RullO-race, med start i Skönsberg och mål på Jaktfalksvägen, alltså ett stenkast från mina päron. Racet var riktigt fint och jag gick bra förutom när jag trodde jag kände igen mig vid konsum i Haga och parallellfelade bort 2min, vilket man inte kan ta igen på den här nivån och därför bör undvika. Har inte officiella listan men Hasse-Jögge vann och jag var typ 3min efter på åttonde plats (30 sek till fjärde). Det var bara jag och hasse som tog splits och jag tappade 30sek till ettan på dåligt vägval och 2min på bommen på sexan, i övrigt åkte vi ganska jämnfort. Det var två andra sträckor han tog mig med 14 sek på (en utför och en uppför) annars skilde det mindre än 5sek på de flesta sträckor. Kul pass.

Karta

Vi avslutade lägret med löpning och spänst på eftermiddagen. Ett tufft läger avslutat och en mör kropp vilar idag. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: rollen

En dag utan trening, är en dag utan mening!

2010-09-13 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback