Senaste tiden

Jag har haft ganska mycket att stå i senaste dagarna. Det är mycket att fixa nu när man ställer om till vinter. Dessutom har jag massa andra saker att ta itu inför helgen och första riktiga snölägret i Bruksvallarna söndag till söndag. Jag har varit jobbledig ons-fre, men eftersom jag satt träningen i första rum går det i ett om man ska hinna med allt. Men jag trivs med det.

Några saker jag hunnit med i sedan onsdag:
- Åkt en jäkla massa varv på 275m-slingan i Bergebo
- Lyssnat en jäkla massa på Pinkerton Deluxe och Death to false metal
- Beställt nytt pass, gratis eftersom mitt gamla var trasigt. Ny bild så jag slipper se ut som en ungdomsbrottsling
- Planerat/utvärderat/analyserat ol- och skido-säsonger, avverkande och kommande
- Fixat en rätt najs kostym till årsfesten på lördag med filmkaraktärtema
- Fixat med utrustning och sånt inför lägret
- Köpt öl med kanelsmak
- Fikat med Storjägarn
- Sprungit 3000m med stämpling var 200:e meter
- Sprungit ett halvmarathon snöpuls, jobbigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback