Många timmar träning i Bruks

Det blev en hel del träningstimmar i veckan. Strax över 30st. Rekord för mig. Känns ändå bra i kroppen. Jag tror morgonjoggarna bidragit till benens återhämtning mellan passen. Mycket mängd såklart, för att få skidvana, men även en del kvalité. Mycket åkning utan stavar, ca 30-40min per distanspass. Även ganska mycket stakning, det är långa backar uppför fjället! Känner att jag börjar hitta känslan och flytet i stakningen, vilket känns skönt. Får se var skido-lägret blir vecka 48. Vemdalen är utgångspunkten men pga snöläget kan det bli flyttat till Harsa. Ser fram emot att spänna på mig kartstället och köra fina teknikträningar.

Kommentarer
Postat av: JH

Kanske i Mullsjö/Bottnaryd som har 60cm snö

2010-11-25 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback