Måndag

Två pass idag och väldigt långsamt på jobbet. Löpintervaller på bandet vid sexrycket. Sedan jobb.  Snökaoset ställde till det på hemvägen så att jag bommade 15min på hemresan. Skulle köra genvägen genom skogen. Helt ok väglag, men en klantjävel hade kört ner sig i diket så att två traktorer fick stå och slita upp gamm-bilen. Omöjligt att köra förbi. Så jag fick backa i 400m med dålig visabilitet genom bakrutan. Kunde tillslut vända och sedan köra tillbaka till start för att sedan ta den säkra vägen hem. Surt då jag hade bestämt tid med Påsen för träning. Men vi kom iaf iväg till bergebo och snöpulsade med skejtskidor i 80 minuter. Inget OS at kolla på känns konstigt, men skönt att vara "klar" redan vid 21-tiden, det händer inte ofta. Luktar skido-övning i Hosjö i morgon, gött dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback