Helg i Sälen


Jedin spättar på i en sänka

I helgen kollade vi och hängde ut kontroller inför
3 plus 3 och Junior Camp Sälen. Det blev bra träning i fint väder. För att inte belasta mitt knä för mycket så körde jag och Jedin ett fint rullskidsintervallpass från Sälen upp till Östfjället igår eftermiddag. Idag var det sprint-KM i Lindvallen där jag inte gjorde något topplopp direkt men kom ändå trea. På eftermiddagen hänge jag och Gufen ut några kontroller på Thierry Gouergious momentbana för Junior Camp Sälen. Det var en tekniskt lärorik bana och riktigt kul. Tyvärr kan jag inte lägga ut några kartor eftersom vi ska ha ovan nämnda arrangemang på samma kontrollpunkter vi besökte under helgen.

Lite solbränd har jag hunnit bli med, men är fortfarande rätt kass på tennis.

Kommentarer
Postat av: rollen

Pannbandsbränna?!

2010-06-07 @ 16:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback