H16-däng

Det fick även jag då jag sprang TDM-banan från i våras vid Dyket. Men bara med 30sek. Har kört igenom samtliga banor från touren nu under min sundsvallsvistelse och det har varit mycket bra träning. På lördag tänkte jag och Bäckis löpa medeldistansen från förra årets tour, eftersom vi hoppade över den och sprang siljanskavlen istället. Medelbanan går på en av Sundsvalls finaste kartor, Borgen.

Idag löpte jag elitseriebanan från sundsvallsträffen 05, på Gärdeberget. En bana som mitt på hade inslag av Micro-O på 5000-del. Ett jävla påhitt, men kanonkul att sprigna som teknikträning i ett lugnare tempo. I afton blir det löptävling i Trogsta. 8km. Oklart hur banan är, men jag antar att jag kommer bli trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback