Framme i Uzana

Vi kom fram tillslut. Resan började 04.30 från Borlänge, i 20 minusgrader så att vi fick starta upp packningspickupen med startkablar. Sedan gick det fint till Arlanda och sedan vidare till Budapest. Åt en finfin lunch på flygplatsen för rimliga 98:-. Vidare till Bukarest gick det också fint. Sedan började ta emot... En 27 mil lång transfer till Uzana väntade. Den tog 7,5h.

Fick dock en riktigt fin middag när vi kom fram på hotellet. Kom i säng 02.30. För egen del tycker jag resan gick bra trots tidsaspekten. Beror troligen på att vi spelade ett 52-rundorsparti Kinapoker under bussresan. Model event och skitestning nu efter lunch.

Kommentarer
Postat av: Helene S

Jag vill vara där nere jag med!!! Modelevent, skidtestning. låter som en dröm om man jämför med mina intervaller på testcykel imorse, det är inte kul!! :P Men, om en vecka.. Kör hårt nu!! :D

2010-02-01 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback