Venabu långdistans

Dag två i Venabu var det långdistans. Dagen till ära blåste det rejält och eftersom det i princip var ett helt öppet område vi åkte på blev det ganska spännande förutsättningar. I medvinden var det gött, men på några sträckor där man åkte rakt emot vinden var det mindre trevligt.

Mitt lopp var egentligen rätt ok, men jag var seg och loj vilket gick ut över både skidåkningen och kartläsningen. På sätt var jag aldrig riktigt med i matchen. Gjorde några onödiga tidstapp men ingen katastrof. Trodde jag skulle vara längre efter än vad jag var.

Kul att var igång med tävlandet. Även om det var lite speciella förhållanden i helgen, har det var riktigt bra genomkörare för kommande tävlingar.

Resultat

Kommentarer
Postat av: tomp

Bra debut! Jag kör mental uppladdning blandat med vila inför kommande helg.

2010-12-13 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback