Krasch och fjärdeplats

Det blev en fjärdeplats på Venabu Open idag. Loppet var rätt bra till en början även om jag inte kände mig så rapp. Eftersom det var lite snö och igenblåsta spår blev det väldigt speciella förutsättningar. Väldigt mycket gen och väldigt svårt att se vad som var "riktiga" spår. Även lite skidslakt bjöds det på.

Till tian kraschade jag och landade på kartstället så jag tappade luften. Var ganska otrevligt och jag tappade farten. Det är ändå en okej säsongsstart. Typiskt att man kraschar kartstället enda gången man inte har med sig ett reservställ. Dock har jag lagat det så pass att det är i bruksskick.

Kart
Resultat
Omtale (Notera att jag ser ut som en jätte på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback