En tung tid

De senaste två veckorna har varit tunga för mig och min familj. Min kära mormor gick bort väldigt hastigt pga en tumör i magen. Igår var det begravning. Det var tungt men samtidigt kändes det bra att vi fick ta avsked tillsammans, hela familjen samlade, och det var en fin begravning.

Det har nog inte märkts så mycket, men introvert som jag är, har jag bearbetat sorgen och kommer så fortsätta ett bra tag framöver också. Det är svårbergripligt. Cancer är otäckt. Men livet går vidare och alla fina minnen jag har tillsammans med mormor kommer leva kvar för alltid. För evigt. Karin, Mormor, tack för all kärlek och värme du givit mig och min familj.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du kan vända detta till att fightas för Karin i vinter, det hade hon velat!

2010-12-09 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback