Stafett-DM


För egen del gick det bra förutom att jag gjorde en riktig fadäs på slutet. Efter att ha inlett med lång gaffel kämpade jag mig ikapp täten och gick upp och fick lucka på 30 sek då de andra gjorde en krok. Men sen gjorde jag en liten krok så Böttsin kom ikapp. Nästa kontroll var gafflad och Böttsin fick lucka, men vid nästa kontroll var jag i princip ikapp igen. MEN. Jag läste fel på kodsiffran, trots att jag var vid rätt. Sprang omkring och irrade för jag tyckte att allt stämde och fattade ingenting. Tillslut sprang jag tillbaka till kontrollen och frågade en löpare vilken kontroll det var. Och på hans karta var det samma kontroll som på min karta. Först trodde jag att det var fel på kodsiffrorna, men efter en närmre koll så visade det sig att jag bara varit jävligt klantig. Knöt en snara efter målgång...

Blev ett brons tillslut. Vi hade inte riktigt flyt idag.

Arrangörerna hade inte heller något flyt. Vi på förstasträckan fick starta upp enheterna och sen blev det resultatkrångel. Prisutdelning om tre veckor!!! Heja leksand!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitter, bittrare, malung !

2009-09-06 @ 21:32:03
Postat av: 2much

klart vi är bittra, gav ju bort två dm-medaljer idag;)

2009-09-06 @ 23:29:56
Postat av: :-)

Grattis till bronset!

2009-09-07 @ 08:50:59
Postat av: Rikard

>Tord -du vet väl inget om kartor ;-)

2009-09-07 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback