Nya tag

Min kropp börjar äntligen kunna klara av löpning. Men skallen klarar inte av att kombinera detta med att orientera. Så det är dags att få ordning på detta. Tycker att jag orienterade bra stora delar av kvalloppet, men det sket sig ju som bekant rätt rejält i slutfasen av loppet. Dagen efter kvalet löpte jag om ett annat kvalheat. Tyckte det var ett bra sätt att lära sig orientera. Kändes bra, och jag hade ungefär samma tid, trots att jag tog det betydligt lugnare. Så jag analyserar en hel del. Det ska bära frukt.

I finalen löpte Rostis bra. Kul.

Kommentarer
Postat av: rollen

Endast gentlemän med VM-medalj får kalla mig Rostis...

2009-09-22 @ 22:30:46
Postat av: Hammer

rollen>> Ja

2009-09-22 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback