Rullskidor i mörkret

Det blev mörkt på slutet av kvällens rullskidspass. Tidigare på passet hade jag mött Smegge i en backe i Skräddarbacken, han utför och jag uppför. En bit längre upp träffade jag på Rickard som var ute och sprätte. Vi snackade en stund om något så ovanligt som orientering. När jag hade ett fåtal svängar kvar hem  infann sig en nöjdhetskänsla över att träna från ljus till mörker. Men det varade inte länge då jag möter den rastlösa morsan Jomax som skulle ut på ett skidgångspass! Knäckande, men framförallt imponerande!

Har lagt ut MTB-O-kartan i digitala kartpärmen

Kommentarer
Postat av: surfer

Är geningar tillåtna på MTBO? Är det inte ett krav att hålla sig på stigarna?

2009-10-06 @ 15:38:23
Postat av: Hammer

surfer>> Det är tydligen olika för varje tävling. Generellt är det annars genförbud. Men i leksand alltså tillåtet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback