Löptest, planering och premiär

Vi körde obanat löptest i falun idag. Gick helt ok för mig. Först gången jag sprang testet så det är lite svårt att värdera hur bra jag sprang. Men jag hoppas kunna kapa tiden yttligare till nästa ol-säsong.

Planering har resten av dagen bestått av mestadels. Och i morgon ska jag göra tävlingsdebut för vintersäsongen.
Dalapremiären i grönklitt. Åtta varv på en 1,3km lång slinga i klassisk stil(!). Eftersom jag inte kan åka klassiskt blir det stakning för min del, vilket ska gå bra på den relativt lättåkta banan. Mitt hemliga vapen kommer vara skido-trugorna, men jag har ingen direkt målsättning med loppet förutom att få ett bra träningspass på snö.

Håll tummarna tack

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag håller på dig!

2009-11-08 @ 08:11:54
Postat av: Maja

Jag hejar på dig!

2009-11-08 @ 14:48:46
Postat av: Stina

Du är min favorit

2009-11-08 @ 14:55:46
Postat av: Svetlana

Kör så det rykeri!

2009-11-08 @ 15:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback