Tyngre ben idag

Det var ingen höjdare idag. Men det var fin orientering och en ganska snäll bana. Jag gjorde några misstag som jag inte är så nöjd med. Benen var inte speciellt pigga och jag var sjukt långt efter. Ett älgkadaver låg vid fjortonde kontrollen och luktade satan. Till femtonde kontrollen var det en riktigt lång långsträcka, där jag tog det bästa (?) vägvalet men tappade nästan två minuter ändå. Några positiva aspekter fanns det dock med loppet, såsom att jag orienterade bra bitvis, vilka jag kan ta med mig inför fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Nordebröd

Det påminner mig om älgkadavret som låg på Storkanis sommaren 2006 och luktade precis som du beskriver satan. fick ändra om min löprunda

2009-05-03 @ 23:13:29
Postat av: Rikard

Enligt M.Mårts var det inte en älg utan en ko som låg där vid 15:e, kanske var det en offrad kossa för att få fram och skjuta storbjörnfan?

2009-05-04 @ 11:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback