Skolorientering i Lima

Igår var jag uppe i Lima med Bocken och höll i orienteringsundervisning för kidsen på mellanstadiet. Ganska kul även om vissa elever var lite svåra att ha att göra med. Men på det stora hela så var det bra drag och intresse. Sista lektionen vi hade var för en klass där alla pratade Limmål, det blev intressant.

Efer det skyndade vi tillbaka till Malung och käkade lunch, svängde förbi reebook/jofa och kollade på skor. Sedan hann jag med att göra lite annat klubbrelaterat jobb innan vi drog vidare till Nås och såg femte etappen av Girot. Lövkvist blev tyvärr av med maglia rosa, trots att han åkte grymt bra. Även Kessiakoff imponerade med sin tiondeplats.

Idag bröt jag stavspetsen efter 20 min på rullskidspasset. Var helt ok att benskejta resten av passet, trots motvind.

Kommentarer
Postat av: nord-O

snygg löpt idag

2009-05-16 @ 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback