Elitserien i gästrikland

Lördag, långdistans
Klantade till mig rejält till första kontrollen, tappade 1.30. Sen gick det bra. Andra långsträckan blev jag trött på och bytte vägval mitt på, tappade över minuten. På den tredje långsträckan var jag rejält trött och glömde bort att orientera, sprang snett och fel och bommade bort två minuter till. Resten av banan sprang jag bra, lite bättre fart än väntat, men ändå inget vidare. Men ett steg i rätt riktning åtminstone.

Splits

Söndag, medel
Började kontrollerat. Till trean kom jag lite snett, såg inte kontrollen och bommade i ringen. Fortsatte så att jag bommade litegrann på varje kontroll. Fick aldrig något flyt. Riktigt härlig terräng dagen till ära och egentligen som klippt och skuret för mig. Men jag slarvade. Fick några bra sträckor på slutet, innan jag tabbade mig rejält på 18:e kontrollen. Jättelångt efter och inte alls speciellt nöjd. Ont i benet dessutom.

Splits

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback