OL-läger i Spanien

Jag befinner mig just nu en bit utanför Madrid på ol-läger med klubben. Riktigt gött väder och fina träningar. Vi har tävlat både igår och idag. Långdistans igår och en speciell masstart idag. Kroppen känns inte jättebra, men inte jättedålig heller. Gick över förväntan idag på masstarten, hängde med ganska bra och det kändes bättre i benen än under lördagen. Men jag stämplade tyvärr fel. Arrangören hade lagt in gaffling i ett parti där banan skulle vara rak, riktigt lurigt. Ettt annat inslag var micro-o där man fick straffrunda om man stämplade fel. Där klarade jag mig i alla fall. Imorgon blir det upp till bergen och sen natt-ol-pass nummer två.

Kommentarer
Postat av: sis

Låter som du har det riktigt bra! Kom kort från japan me posten idag. Kul!!

2009-03-16 @ 16:39:46
Postat av: Anonym

Finns det resultat att (jacub) Skåda?

2009-03-16 @ 19:59:53
Postat av: Anonym

Sorry att mitt namn försvann

2009-03-16 @ 20:00:33
Postat av: Nordebo

Ett försök till

2009-03-16 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback