Vintercup

Det var dags att sträcka på benen i afton. Jag ställde upp på mellanbanan eftersom jag varken sprungit fort eller länge sedan i höstas. De första två kontrollerna var ihopgafflade med långa banan, därav hetsigt, jag fick faktiskt ryta till åt en rookie att lugna ner sig lite då han stampade på mina fötter vid första kontrollen. Till trean vek vi på mellanbanan av. Två leksingar tog rygg, trots att de sprang långa banan. Trean var en lurig kontroll, Rollen och jag stod och kliade oss i huvudet utan att se reflexen som hängde bakom ett träd tio meter bredvid oss. Resten av loppet löpte jag ensam i tät och spårade i snön. Väglaget varierade från lättlöpt till tunglöpt. Kändes ganska bra i mitt lår och orienteringen flöt på bra.

splits

Kommentarer
Postat av: Nordebo

riktiga män kör långa banan!

2009-02-05 @ 22:53:23
Postat av: Löyken

nordebo: riktiga män tränar inte orientering!

2009-02-06 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback