Två fullspäckade dagar

I tisdags var det hemma hos-träning hos ol-davve. Jag och Rollen var de enda deltagarna och vi körde en långa natten-träning i den djupa snön. Efteråt bjöd David på käk och nybakat bröd med Mästarnas mästare i bakgrunden. Lite senare plockades skido-pärmarna fram och vi analyserade kartor så att det stod härliga till. Kom hem sent.

Tidig uppstigning på onsdagsmorgonen för att åka upp till Grönklitt och köra dubbla pass skido med skidgymnasiet. Riktigt bra övningar och kanonväder. Lite kallt dock. Jag snuddade vid ett träd och rev sönder min tröja, men var glad ändå. Kom hem ganska sent och gick på inflyttningsmiddag hos Rollen och Smegge. Trevligt! 

Kommentarer
Postat av: Per

Jag har utmanat dig! Eller iallafall skickat utmaningen vidare till dig. Vet inte riktigt vad det ska leda fram till men haka gärna på. Jag vågar iallafall inte släppa. Kolla på min blogg och se utmaningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback