SM-helg i Sundsvall

Kanonväder och kanonfina tävlingar. Min moderklubb gjorde ingen besviken med att arrangera ett riktigt klassarrangemang. Bra banor och fina förhållanden.

Sprint
Jag gjorde två dåliga sträckor där jag tappade 24 resp 40 sek. Det senare var ett vägval som visade sig vara mycket sämre än det bästa vägvalet (som väldigt få tog). Små marginaler som visade sig vara riktigt stora. 5:a, inte nöjd.

Lång
En riktigt tuff långdistansbana. Bara smalspår, ganska kuperat, luriga vägval och lång segrartid. Perfekt. Tyvärr gjorde jag lite dåliga vägval på några sträckor. Ganska bra egentligen, men jag kan bättre. Femma idag igen.


All info:
SM-hemsidan

Kommentarer
Postat av: rollen

Jag var lite besviken på arrangören...

2009-02-16 @ 10:02:16
Postat av: Hammer

Rollen>> Men kodsiffror lärde man sig väl kolla redan i barnskolan?

Postat av: rollen

Självklart ska man stämpla rätt men jag är ändå lite besviken på kontrollplaceringen. Du borde ändra texten "...gjorde ingen besviken..."



Citerar flerfaldig VM-medaljör i fotorientering "Va?! Finns det nån som kollar kodsiffran på sprint?"

2009-02-16 @ 13:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback