Nordiska Mästerskapen

Har kommit hem efter Nordiska Mästerskapen i Orsa-Grönklitt. Det var kanonfina tävlingar och perfekta förhållanden. Jag gjorde en hyfsad insats där långdistansloppet var höjdpunkten. En fjärdeplats smakade riktigt gott. Återkommer med en summering av loppen. Så länge finns resultat (svårlästa eftersom det var parstart på både lång och medel, vilket rör till sträcktiderna. Och stafettens sträcktider ter sig svårbegripna) på www.skijwoc2009.se

Jag har varit borta ett tag nu. Helgen innan NOM var vi på helgsamling i Malung med Offensiva Mårdar. En riktigt bra samling med ett taggat gäng. Mirakelmannen Åkerman var med och fixade till min sargade kropp som fungerar bättre och bättre för var dag. Att kuna ta löpsteg utan smärta är en skön känsla.

Jag måste skaffa ett jobb dessutom. Tips?

Kommentarer
Postat av: Sadde

Du jobba? My ass! Men kul om du blir kvar i stan.

Vare skönt att få komma "hem" till Malung, hur många dagar tillbringar laget sammanlagt där på ett år? ;)

2009-02-01 @ 19:38:17
Postat av: JG

Fråga MArgus från Estland

2009-02-01 @ 21:34:42
Postat av: Nordebo

fråga nån leksing under 35, fast det blir nog svårt att hitta

2009-02-01 @ 22:13:42
Postat av: Hammer

Sadde>> Jadu, man har dålig lön som skido-proffs...

2009-02-02 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback