Björnjakten dag ett

7,5km skejt idag. Ganska trevligt banlängd, men ändå jobbigt. Vi körde tre varv och jag åkte kontrollerat med bra känsla på första varvet, men direkt på andra varvet började jag känna mig seg. Sista varvet var riktigt tungt men jag kom i mål tillslut. Rätt ok ändå och ett fall framåt. Känns som det behövs ett par lopp för att komma igång. Kan inte skylla på så mycket eftersom jag hade bra skidor, så jag får vara nöjd, men jag tycker att jag var onödigt långt efter.

I morgon är det jaktstart, 15km klassiskt. Det kan gå hur som helst. Jag har aldrig åkt ett distanslopp i klassisk stil, bara två långlopp. Men det var tätt idag så jag kommer få fin draghjälp.

Startlista jaktstart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback