25manna

Jag kunde löpa!!! Det var jäkligt kul och det gick helt ok. Tyvärr gick det dåligt för mitt lag i början och jag hade inte det bästa utgångsläget när jag gick ut först av klubbens fyra löpare på sträcka 5. I skogen var det oerhört mycket folk som vanligt på 25manna. Jag tyckte det gick sakta i "ledet" och försökte köra om genom att ta egna stråk, en taktik som var bra hälften av gångerna och tämligen usel den andra hälften. Orienteringsmässigt var det ringrostigt och stressigt pga mina omkörningar. Rent löpmässigt gick jag inte på för fullt eftersom jag inte vågade med tanke på skadan. Även om jag hade en skaplig tid så var känslan under loppet inte bra, så mitt medlemskap i team rehab kommer att vara ett par veckor till. Nu tänker jag inte springa någon mer tävling detta år om jag inte känner att jag kan göra en rättvis insats på smålandskavlen.

I 25manna landade laget på slutlig 65:e plats.

Kommentarer
Postat av: jedin

jag tar på mig den dåliga inledningen jag... men vi slog ju mora iaf! :D

2008-10-12 @ 19:15:54
Postat av: jerkan

Äntligen var det min tur att ha sekunderna på min sida. Rättvisa har skipats!

2008-10-13 @ 14:26:11
Postat av: Hammer

jerkan>> Typiskt, men vi kan väl räkna loppet till sista kontrollen? jag var ju 11 sek före dig där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback