Skidläger och nya Mårdar

Jag är nu uppe i vintersköna Tänndalen. Har hunnit med ett fin-fint skejtpass på två timmar på Tänndalens ganska tuffa elljusspår. Kroppen börjar kännas bra nu, men det är först efter morgondagens race jag får känna om skadeläget vänt åt rätt håll.

En annan anledning som gör att humöret är i fortsatt riktning uppåt är att det nu blivit klart med fyra nyförvärv till klubben. Välkommen Wille, Stefan, Anders och Gustav! Har varit som ett barn på julafton sen jag fick veta om det hetaste nyförvärvet, Wille. Det var svårt att hålla det hemligt, men nu kan jag skrika ut min glädje över alla mina nya (och gamla) klubbkamrater i Offensiva Mårdar.

En annan kul grej var att på
alternativets o-snackstråd silly season 2009, hade någon länkat till en av mina filmer här på bloggen, filmen från samlingen i Falun då Wille var med och sprang. Kul läsning på o-snack och 390 besökare till mig. Tack för kaffet (som jag inte dricker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback