Årsfest i Malung

Skinkloppet gick bra, men jag var 1.34 från min gissade tid. Kompass och klocka fick man inte ha som hjälpmedel, det första hade jag behövt. Till fjärde kontrollen gjorde jag en fyraminutersbom där jag också mötte en älg med en skällande jakthund bakom sig, lite skakis blev jag allt. Resten av loppet gick bra men inte speciellt fort, löpformen är inte speciellt bra Samtidigt gör det inte så ont i kroppen heller. Vilket är skönt.

Årsfesten inleddes med mingel hos Hoja. Nostalgifilmvisning och skitsnack. Temat för årsfesten var maskerad och vi fick se många fina maskeringar. b.la Hulkensmurfen, Kurt Olsson, iprenmannen, tomten, darth vader, dregen, toker,  patrik sjöberg, glenn hysén m.fl...

Efter mingel busstransporterades vi upp till Byråsen för middag och underhållning. Mycket trevligt. Det bjöds även på prisutdelningar. Jag fick två priser, dels poängpriset i H21 men också priset som årets offensiva mård. Kul, men motiveringen görs inte publik här.  Maten var god och Toker kom med bussen hem, mot alla odds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback