VDM

Västerdalsmästerskapen i stafett avgjordes idag i Nås. Det var tre sträckor med blandad svårighet. Jag tog hand om sistasträckan och det var upplagt för en spännande avslutning. Alla tre malungslagen gick ut nästan samtidigt på sistasträckan, Hoja först med mig hack i häl och Jedin ca 30 sekunder bakom. Jedin lyckades aldrig ansluta, så det blev en tvekamp mellan mig och Hoja. Vi hade olika gafflingar och jag lyckades gå ifrån Hoja med som mest 40 sekunder, men till kontroll 11 fumlar jag till det rejält och tappar över 3 minuter....

Ett bra teknikpass och ett riktigt kul pass.

Karta

Kommentarer
Postat av: masen

Gammal är äldst!!!

2008-05-28 @ 13:46:49
Postat av: joakim engström

ska du tävla på lördag också? eller blir det träning?

Postat av: Låma

Det är det som kallas rutin, var lugn den kommer:)

2008-05-30 @ 00:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback