Sockerdarr

Det går bra med godisstoppet. Jag har inte syndat ännu, dock gråzonat. Om några dagar hoppas jag att sockerdarret försvinner och jag då inte längre känner sug efter onyttigheter. Idag åt jag crëpes med Smegge och Jeddan, oerhört gott och trevligt.

Dagens träning blev ett rullskidsintervallpass med Jocke. Han var stark, jag var inte lika stark. Blev stum fort. Min pulsklocka har börjat strejka, idag hade jag 84 i snittpuls t.ex, vilket är sjukt lågt när man bli avhängd på en intervall...Tekniska problem. Men träningen flyter på. Ska nog köpa en våg så jag kan kontrollera om godisföbudet ger resultat.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gråzonat = gårdagens godisglass alltså?? Jag skulle nog kalla det ett övertramp...

2008-05-23 @ 10:24:17
Postat av: rollen

Fika är inte gråzon. Det är ett stort övertramp!!!

2008-05-23 @ 11:45:33
Postat av: mary

Hela MOKS är härmed inbjudna till stort och härligt fika ikväll kl 19 --> på Ullers-O i Hermankragsvei 14-2, Trondheim. Bjuder på cookies, morotskaka, bananmuffins och annat sött, fett och gott. Bara att komma! :D

2008-05-23 @ 14:36:31
Postat av: Joakim H

Hur ska du komma ifatt mig i backtävlingen om du gör övertramp hela tiden!! Sugen på fjällorienteringen??

2008-05-23 @ 15:04:30
Postat av: Hammer

Joakim H>> Sugen som fan, men har inte bestämt mig om ultra-sm än. durå?

Postat av: Marren

Du vet att jag har bildbevis... snickers...

2008-05-24 @ 09:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback