Förlåt, jag gör ett för bra jobb

Nyheten om att det saknas 7000 bäddar i Sälen för O-RIngen damp ner idag. Det var inte kul för någon och smutskastningen/kritiken är i full gång, i synnerhet på alternativet.nu

Vi i marknadsgruppen har gjort ett för bra jobb, då fler tänkt vara med på O-Ringen än vad som tydligen är möjligt. Jag ber om ursäkt för detta. Jag hoppas dock att det ska lösa sig för de flesta boendelösa ändå, för det finns stugor där uppe, det är bara det att vi inte kommer åt alla. Jag tycker ingen inom O-Ringen Dalarna-organisationen ska beskyllas för att ha gjort något misstag. Alla inblandade jobbar för fullt för att lösa problemen och göra årets O-Ringen till det bästa någonsin.

För att visa sympati har jag idag cyklat 10 meter för varje saknad bädd. Jag förstår att de boendelösa ser det som en klen tröst, men jag ställer i alla fall upp. Och sen var det en förbannat fin cykeltur i sommarvärmen.

Kommentarer
Postat av: Coach Norén

...jag, och min familj är fortfarande några av de som inte fått tak över huvudet.Anmälde önskemål om boende för ett år sedan. Det sämsta är att 5-dagarsorganisationen, som DU representerar, inte svarar på mina mail och mina frågor. Du måste cykla betydligt mer och ffa staka minst 100 m per bädd nästa vecka för att till någon del gottgöra fiaskot som är i uppsegling.

2008-05-09 @ 19:16:22
Postat av: Hammer

Coach Norén>> Oj, det blir en tuff vecka för mig! Visserligen har jag planerat in hårdkörning, men det finns gränser även för mig =)

Det hela är ju såklart jäkligt tråkigt! Vet inte riktigt vem som är boven i dramat. Förstår att du inte är så sugen på att dra ner en husvagn från norrland heller, men jag hoppas det löser sig för er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback