Vilodag

Det känns bra att vila emellanåt. Ofta brukar jag få träningsabstinens, men idag gick det bra. Visserligen fick jag lite motion när jag gjorde min guitar hero-debut, ett riktigt kul spel! Premiäromgången på Skid Row -18 and life och svårighetsgrad medium gick lysande, men sen försvann nybörjarturen. Efter att Josefine visat hur det går till att spela fick jag klassa ner mig till easy, och då gick det genast mycket bättre. Josefine hade även bakat bullar som var riktigt goda, lyckligtvis var sista låten jag spelade, Metallica - one, jättelång så jag förbrände kalorier motsvarande de tre bullarna jag åt. Jag tänker inte räkna upp vad mer onyttigt jag har ätit idag, men jag kan avslöja att det inte går i linje med "från val till smal"...

Kommentarer
Postat av: Sralle

Bra du ligger i hårdträning med GH. Vi har ju införskaffat det till 10C, fast jag har snott med mig det hem över påsken.

2008-03-27 @ 21:51:44
Postat av: Johanna

Haha nu kommer du bli en tjockis...

2008-03-27 @ 22:40:55
Postat av: rollen

Johanna>>Kommer att bli?! Han är väl redan;)

2008-03-28 @ 09:50:51
Postat av: Bulten

Från val till o-val

2008-03-28 @ 13:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback