Vasaloppet

Det var kul att titta på vasaloppet idag! Tyvärr åkte/vallade många av mina hoppfulla kompisar bort sig, så det var lite tråkigt. Underhållningsvärdet var högt under dagen, men så jättespännande var det inte efter att Jörgen Aukland knäckte Jerry Ahrlin och sin bror till Oxberg, men kul att se på ändå. Jerry höjer sin idolfaktor mer och mer, staka vasaloppet är respekt! Det var kul när han visade upp sina trasiga händer efter målgång, det kommer nog svida skönt för honom i några dagar=)

För min del har det blivit lugnt idag. Min näsa bråkar lite med mig. Den är halvtäppt och lite snorig. Jag hoppas jag är ok i morgon igen, annars blir jag less. Jag lyssnar just nu på Sonic Youth's skiva Dirty från 1992, hoppas det hjälper.

Kommentarer
Postat av: tomp

Har du hört världens bästa gittarsolo än?

2008-03-04 @ 09:49:55
Postat av: Martin

tomp>> Har glömt bort vilken låt jag skulle lyssna på:(

Postat av: tomp

2:44 Chapel Hill

2008-03-06 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback